Elisan Asiakaskoulutukset

Elisan oikein ajoitetulla asiakaskoulutuksella pystyt varmistamaan valitun palveluratkaisun tehokkaan ja joustavan käyttöönotto organisaatiossasi.

Asiakaskoulutukset

Valmiiden koulutuksien lisäksi kaikista palveluistamme on saatavissa asiakaskohtaista koulutusta. Näiden sisältö ja kesto suunnitellaan aina yhteistyössä asiakkaan kanssa, jolloin huomioidaan koulutettavan kohderyhmän tarpeet kyseisen palvelun käyttäjinä.

Elisan asiakaskoulutus toteutetaan tarpeesta ja tilanteesta riippuen joko:

  • Hands-on -koulutuksena  
  • Luentomaisesti  
  • Etäkoulutuksena

Koulutus toteutetaan joko yrityksen tai koulutuksen tuottajan tiloissa. Koulutukset ja koulutusmateriaalit ovat aina asiakaskohtaisia. Toimitamme valmistamastamme koulutusmateriaalista sinulle tai yrityksesi yhteyshenkilölle sähköisen kopion, jota voitte jakaa yrityksen henkilökunnalle.

Koulutusten hinnat löydät Asiantuntijapalveluiden hinnastostamme.

Asiakaskoulutusten edut

Elisa asiakaskoulutuksella pyritään varmistamaan valitun palveluratkaisun ominaisuuksien kokonaisvaltainen käyttöönotto asiakasorganisaatiossa. Koulutuksen aikana esitellään ja mahdollisuuksien mukaan myös harjoitellaan ominaisuuksien käyttöä sekä pääkäyttäjien että loppukäyttäjien näkökulmasta.

Osaava ja palvelun mahdollisuudet ymmärtävä käyttäjä pystyy hyödyntämään ratkaisua siten, että tehdyt investoinnit saadaan kattavasti hyödynnetyksi yrityksessä. Vastaavasti asiantunteva pääkäyttäjä pystyy varmistamaan ratkaisun oikeiden osien käyttämisen tehokkaasti. Oikein ajoitettu koulutuskokonaisuus varmistaa tehokkaan ja joustavan palveluratkaisun käyttöönoton.

Voit tilata koulutuksen itse Yritysten OmaElisassa

Laitteet ja liittymät > Muut tilaukset > Asiakaskoulutuksen tilaus

Lisätiedot ja koulutuksen hinnoittelun saat omalta Elisan yhteyshenkilöltäsi tai sähköpostitse osoitteesta elisa.asiakaskoulutus@elisa.fi

Asiakaskoulutuksen tavoite

Asiakaskoulutuksen tavoitteena on varmistaa palveluratkaisun oikeellinen ja tehokas käyttöönotto sekä käyttö organisaatiossasi.

Pääkäyttäjäkoulutus varmistaa, että pääkäyttäjät tuntevat palveluratkaisun mahdollisuudet ja osaavat hyödyntää niitä oman organisaationsa tarpeisiin. Loppukäyttäjäkoulutus puolestaan huolehtii siitä, että henkilöstö osaa käyttää palveluratkaisua parantamaan asiakkaan sisäistä ja ulkoista viestintää.

Sopimusehdot

Elisa vastaa asiakaskoulutusten laadusta ja sisällöstä asiakkaan kanssa tehdyn sopimuksen sekä asiakaskoulutuksen palvelukuvauksen mukaisesti.

Lisäksi sopimukseen sovelletaan Elisan yleisiä sopimusehtoja yritysasiakkaille.

Peruutusehdot

Sinulla on oikeus peruuttaa tai siirtää jo sovittua koulutusta seuraavilla ehdoilla:

  • Mikäli perut tai siirrät koulutustapahtumaa alle 7 vuorokautta ennen sovittua ajankohtaa, sinulta peritään koko koulutuksen hinta.  
  • Jos peruutat koulutuksen 8-14 vuorokautta ennen sovittua ajankohtaa, sinulta veloitetaan 50% koulutuksen hinnasta.  
  • Ennakkoon tilatut matkaliput veloitetaan aina täysimääräisinä, mikäli niitä ei voida siirtää toiseen ajankohtaan.

Näin tilaat asiakaskoulutuksen

Voit tilata asiakaskoulutuksen Yritysten OmaElisassa:

Tilaa ja Hallinnoi > Muut tilaukset > Asiakaskoulutuksen tilaus

Lisätiedot ja koulutuksen hinnoittelun saat omalta Elisan yhteyshenkilöltäsi tai sähköpostitse osoitteesta elisa.asiakaskoulutus@elisa.fi.

Koulutuksia koordinoi ja järjestää koulutusorganisaatiomme Wistec Oy.

Toimitusaika

Koulutuksen toimitusaika sovitaan aina erikseen. Koulutuspäivä voidaan vahvistaa vasta, kun vapaa kouluttaja on nimetty koulutuspäiville.

Palvelun hinnoittelu

Palvelun hinnat on kuvattu erillisessä tarjouksessa tai sopimuksessa.

Palveluhintamme ovat verottomia. Kokonaishintaan lisätään arvonlisävero 24%.