Liittymäni on suljettu maksamattoman laskun takia

Kun olet maksanut erääntyneen laskun, avaamme suljetun liittymäsi. Pika-avauksella pystyt nopeuttamaan liittymän avautumista.

Suljetun liittymän avaus

Suljettu liittymäsi avautuu, kun olet maksanut laskun ja suoritus näkyy Elisalla. Suorituksen kirjatuminen kestää yleensä noin 1-3 pankkipäivää. Veloitamme liittymän avauksesta palvelumaksuhinnaston mukaisen maksun. Avausmaksut veloitetaan seuraavalla laskulla

Voit nopeuttaa suljetun liittymän avaamista pika-avauksella sen jälkeen, kun olet maksanut erääntyneen laskun. Veloitamme pika-avauksesta palvelumaksuhinnaston mukaisen maksun. Katso alta lisätiedot liittymän pika-avauksesta.

Suljetun liittymän pika-avaus

Voit tehdä suljetun liittymän pika-avauksen itse Yritysten OmaElisassa niiden liittymälaskujen osalta, jotka ohjautuvat OmaElisa Classiciin. Tunnistat ohjautuvat laskut listauksessa laskun perässä olevasta nuolesta Nuoli kertoo, että siirryt toiseen näkymään

Jos listauksessa laskun perässä ei ole nuolta Nuoli kertoo, että siirryt toiseen näkymään, ota yhteyttä Yritysasiakaspalveluumme puhelimitse tai Yritysten OmaElisan chatissa. 

Näin teet pika-avauksen Yritysten OmaElisassa

  1. Kirjaudu Yritysten OmaElisaan.
  2. Valitse Laskut-osio ja valitse avoin laskusi. Jos laskun perässä on nuoli Nuoli kertoo, että siirryt toiseen näkymään, ohjaudut OmaElisa Classicin puolelle, jossa voit jatkaa alla olevien ohjeiden mukaisesti. 
  3. Valitse Tarkista ja maksa laskusi ja sen jälkeen Tee suoritus avoimesta laskusta.
  4. Klikkaa Tee pika-avaus -nappia.
  5. Suljetut liittymät avautuvat tunnin kuluessa.
  6. Käynnistä laitteet uudelleen.

Huom! Avointen laskujen tulee olla maksettuna, kun pika-avaus tehdään. Jos laskusi ovat jo perintätoimistossa perittävänä, pika-avaus ei ole mahdollinen.