Yritysasiakaspalvelu

Valitse aihe, niin löydämme sinulle nopeimman tavan ottaa yhteyttä!
Laskut

Ajantasaiset laskutietosi löydät Yritysten verkkopalvelusta
1) Kirjaudu ensin Yritysten verkkopalveluun.
2) Valitse Tilaa ja hallinnoi
3) Valitse Laskut

Laskutulkki - Mitä kaikkea lasku pitää sisällään

Voit helposti hoitaa keskeiset laskutusasiat:


Jos sopimuksesi on tehty henkilötunnuksella y-tunnuksen sijaan tai käytössäsi on Elisan Saunalahti liittymä, löydät laskusi henkilöasiakkaiden Oma Elisasta.

Sopimukset ja muutokset


Liittymätyypin vaihto
1) Kirjaudu ensin Yritysten verkkopalveluun
2) Valitse Tilaa ja Hallinnoi.
3) Katso nykyiset sopimukset kohdasta Tee yksittäinen muutos
4) Valitse liittymä ja liittymätyyppi. Pääset tekemään muutoksia liittymälle oikealle aukeavassa valikossa.

Apua saat myös chat -palvelumme kautta. Huomioithan, että sinun tulee olla kirjautuneena Yritysten verkkopalveluun.

Irtisanominen

 

Palveluiden irtisanominen

1) Kirjaudu ensin Yritysten verkkopalveluun

2) Valitse Tilaa ja Hallinnoi.

3) Katso nykyiset sopimukset kohdasta Tee yksittäinen muutos. Sopimuksen irtisanomisen voit tehdä kohdasta Poista/Luovuta.

Apua saat myös Yritysasiakaspalvelustamme.

 

Vikailmoitus 24/7


Ensiapu vikatilanteessa!


Elisa Netti
  • Tarkista johdot ja liitännät.
  • Käynnistä modeemi uudelleen (30 s virrat pois). 

 

Puhelin

 

Mobiililaajakaista
  • Ota nettitikku pois tietokoneesta, käynnistä tietokone uudelleen.
  • Aseta tikku takaisin vasta, kun tietokone on käynnistynyt (työpöytä näkyy).
  • Kokeile tikkua tietokoneen kaikissa USB-porteissa.
Asetukset ja käyttö


Apua ja ohjeita käyttöön

Elisa Yritysguru 0600 900 200

Avoinna arkisin 8-17, puhelun hinta 2,19 €/min + pvm/mpm

Tutustu Elisa Yritysguruun


Elisa Netti

 

Matkapuhelin

 

Mobiililaajakaista
PUK-koodi


PUK-koodin saat maksutta kirjautumalla Elisa Verkkopalveluun. Löydät PUK-koodin seuraavasti:

1) Tilaa ja Hallinnoi
2) Tee yksittäinen muutos
3) Valitse numero listauksesta
4) PUK-koodi


PUK-koodi voidaan luovuttaa vain kirjautuneelle käyttäjälle tai yrityksen vastuuhenkilölle.

Apua saat myös chat-palvelumme kautta.

Verkkokauppa

 

Puhe- ja nettiliittymät tarpeisiisi sopivilla puhe-,  viesti-,  ja nettipaketeilla Yritysten verkkokaupastamme.

Tutustu myös laitetarjouksiimme!

Tilaukset ja Myyntipalvelu

 

Pääset tekemään tilauksia helposti Yritysten verkkokaupasta.

Tehdyt tilaukset pääset tarkistamaan kohdasta Tilaushistoria.

Myyntipalvelu:

Puh. 0800 04411

Avoinna arkisin 8-16

Varaa aika myymälästä

Voit asioida halutessasi myöskin Elisa Yrittäjäpalvelussa.

Mikäli haluat asioida puhelimitse, ota yhteyttä yritysasiakaspalveluumme.

 

Laskut

Ajantasaiset laskutietosi löydät Yritysten verkkopalvelusta
1) Kirjaudu ensin Yritysten verkkopalveluun.
2) Valitse Tilaa ja hallinnoi
3) Valitse Laskut

Laskutulkki - Mitä kaikkea lasku pitää sisällään

Voit helposti hoitaa keskeiset laskutusasiat:


Jos sopimuksesi on tehty henkilötunnuksella y-tunnuksen sijaan tai käytössäsi on Elisan Saunalahti liittymä, löydät laskusi henkilöasiakkaiden Oma Elisasta.

Sopimukset ja muutokset


Liittymätyypin vaihto
1) Kirjaudu ensin Yritysten verkkopalveluun
2) Valitse Tilaa ja Hallinnoi.
3) Katso nykyiset sopimukset kohdasta Tee yksittäinen muutos
4) Valitse liittymä ja liittymätyyppi. Pääset tekemään muutoksia liittymälle oikealle aukeavassa valikossa.

Apua saat myös chat -palvelumme kautta. Huomioithan, että sinun tulee olla kirjautuneena Yritysten verkkopalveluun.

Irtisanominen

 

Palveluiden irtisanominen

1) Kirjaudu ensin Yritysten verkkopalveluun

2) Valitse Tilaa ja Hallinnoi.

3) Katso nykyiset sopimukset kohdasta Tee yksittäinen muutos. Sopimuksen irtisanomisen voit tehdä kohdasta Poista/Luovuta.

Apua saat myös Yritysasiakaspalvelustamme.

 

Vikailmoitus 24/7


Ensiapu vikatilanteessa!


Elisa Netti
  • Tarkista johdot ja liitännät.
  • Käynnistä modeemi uudelleen (30 s virrat pois). 

 

Puhelin

 

Mobiililaajakaista
  • Ota nettitikku pois tietokoneesta, käynnistä tietokone uudelleen.
  • Aseta tikku takaisin vasta, kun tietokone on käynnistynyt (työpöytä näkyy).
  • Kokeile tikkua tietokoneen kaikissa USB-porteissa.
Asetukset ja käyttö


Apua ja ohjeita käyttöön

Elisa Yritysguru 0600 900 200

Avoinna arkisin 8-17, puhelun hinta 2,19 €/min + pvm/mpm

Tutustu Elisa Yritysguruun


Elisa Netti

 

Matkapuhelin

 

Mobiililaajakaista
PUK-koodi


PUK-koodin saat maksutta kirjautumalla Elisa Verkkopalveluun. Löydät PUK-koodin seuraavasti:

1) Tilaa ja Hallinnoi
2) Tee yksittäinen muutos
3) Valitse numero listauksesta
4) PUK-koodi


PUK-koodi voidaan luovuttaa vain kirjautuneelle käyttäjälle tai yrityksen vastuuhenkilölle.

Apua saat myös chat-palvelumme kautta.

Verkkokauppa

 

Puhe- ja nettiliittymät tarpeisiisi sopivilla puhe-,  viesti-,  ja nettipaketeilla Yritysten verkkokaupastamme.

Tutustu myös laitetarjouksiimme!

Tilaukset ja Myyntipalvelu

 

Pääset tekemään tilauksia helposti Yritysten verkkokaupasta.

Tehdyt tilaukset pääset tarkistamaan kohdasta Tilaushistoria.

Myyntipalvelu:

Puh. 0800 04411

Avoinna arkisin 8-16

Varaa aika myymälästä

Voit asioida halutessasi myöskin Elisa Yrittäjäpalvelussa.

Mikäli haluat asioida puhelimitse, ota yhteyttä yritysasiakaspalveluumme.

 

Yhteystiedot

Asiakaspalvelu-chat

Kaikki chat-asiakaspalvelijamme ovat tällä hetkellä varattuna.

Odota hetki ja pääset pian hoitamaan asiasi chatin kautta!

Chat on avoinna arkisin klo 8-19.


Chat-asiakaspalvelijamme haluaa auttaa sinua, arkisin klo 8-19.

Esitä asiasi chatissa ja saat vastauksen kysymykseesi.

Chat avautuu uuteen ikkunaan.


Asiakaspalvelu-chat on suljettu. Palvelemme arkisin klo 8-19.

Hoida liittymäasiasi verkkopalvelussa


Yritysten OmaElisassa hoidat liittymä- ja laskuasiasi jonottamatta ja edullisemmin juuri silloin kun sinulle sopii!

Hinnat verkkopalvelussa esim.

- Liittymätyypin vaihto 0€
- Laskun toimitustavan muutos 0€
- PUK-koodi 0€
 

Yritysasiakaspalvelu-chat

Chat -palvelu Elisa Verkkopalveluun kirjautuneille asiakkaille arkisin
8-16. Kirjautumisen jälkeen löydät chatin ruudun oikeasta alareunasta.

Elisa Yritysasiakkaiden vikapalvelu

Häiriö- ja vikailmoitukset sekä ilmoitukset kadonneista laitteista vastaanotetaan 24 h

Puh. 010 80 4400

Avoinna arkisin 7.30-20, la 8-16

Puheluhinta 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min  (alv. 24 %). 

Soita Elisa Yritysguruun

 

Teknistä tukea, käyttöönoton ja käytön neuvontaa sekä asennusapua yrityksille puhelimitse tai paikan päällä.

Yritysgurusta saat nopeasti ratkaisun ongelmiisi. Ethän epäröi olla yhteydessä asiantuntijoihimme!

Puh.0600 900 200

Arkisin 8-17

puhelun hinta:
2,19 €/min + pvm/mpm

Yritysasiakaspalvelu

 

Elisa Yritysasiakaspalvelu

Sopimusasiat ja verkkopalvelun käyttöneuvonta

Puh. 010 80 8088

Avoinna arkisin 8-16.30

Puheluhinta 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min (alv. 24 %).

Suositut soittoajat

Asiakaspalvelun kautta tehdyistä muutoksista veloitamme hinnaston mukaisesti.

Voit myös ottaa meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella laskutus- ja sopimusasioissa.